+38 (0382) 70-50-10

Пн - Пт з 08:30 до 18:30

29000, Україна, м. Хмельницький, пров. Козацький, 47/2 Черга в ХЗДО №55

Внутрішня система забезпечення якості освіти

Узагальнення результатів вивчення освітньої діяльності та управлінських процесів

в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 “Намистинка” (2023/2024 н. р.)

за напрямом “Управлінські процеси ЗДО” та визначення рівня їх якості

 

Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та ВСЗЯО Критерії

оцінювання

Індикатори оцінювання Методи збору інформації Результат Рівень Шляхи вдосконалення
4.1. Сформована стратегія розвитку закладу дошкільної освіти 4.1.1. У закладі дошкільної освіти є документ, що визначає стратегію розвитку закладу 4.1.1.1. Документ щодо стратегічного розвитку закладу дошкільної освіти, який відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, формування контингенту здобувачів дошкільної освіти, обсяг та джерела фінансування) 4.1.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником)

В закладі відсутній документ, що визначає стратегію розвитку закладу Низький Формування стратегії розвитку ЗДО, створення документу щодо стратегічного розвитку ЗДО, який відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, формування контингенту здобувачів дошкільної освіти, обсяг та джерела фінансування)
4.1.2. У закладі дошкільної освіти є план роботи на навчальний рік та літній період 4.1.2.1. План роботи закладу дошкільної освіти реалізує стратегію його розвитку та актуальні завдання, висвітлює всі напрямки діяльності 4.1.2.1. Вивчення документації

Опитування

(інтерв’ю з керівником)

У закладі дошкільної освіти є план роботи на навчальний рік та літній період Високий  
4.1.2.2. Працівники закладу дошкільної освіти  та батьки здобувачів дошкільної освіти  залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти 4.1.2.2. Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників) Працівники закладу дошкільної освіти  (30 %) залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти (60% залучаються частково).  В серпні 2023 р. надіслано запитання https://forms.gle/xsUC1Xi1TFMdwvDw6 4 педагога  (Балукова А.І., Височенко С.С., Пархомчук С.М., Сігінішина І.А.) не надали відповіді на анкету. Прийнятий на посаду вихователя в листопаді 2023 р. – 1 педагог. Потребує покращення Залучення  батьків здобувачів дошкільної освіти  та використання комбінованих форм анкетування серед педагогів щодо розроблення плану роботи закладу освіти.
4.1.3. У закладі дошкільної освіти сформована й функціонує внутрішня система забезпечення якості освіти 4.1.3.1. Здійснюється систематичний аналіз функціонування внутрішньої  системи забезпечення якості освіти 4.1.3.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником)

 

 

   
4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм 4.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища 4.2.1.1. Працівники та батьки здобувачів дошкільної освіти задоволені психологічним кліматом у ЗДО і діями керівника щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ними 4.2.1.1. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) 40 % педагогів задоволені загальним психологічним кліматом у ЗДО і діями

керівника щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ним.

Потребує покращення Визначення шляхів удосконалення психологічно комфортного середовища та формування відносин довіри та конструктивної співпраці між керівником та працівниками, батьками здобувачів дошкільної освіти
4.2.2. Заклад дошкільної освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах 4.2.2.1. Забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу дошкільної освіти/ інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах) 4.2.2.1. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування

(інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників)

 

ЗДО оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах. Забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт ЗДО, сторінка у соціальних мережах). Високий 37% опитаних (через запропоновані GOOGLE форми) отримують інформацію через сайт закладу, 40% – сторінку закладу в  Facebook. 84% опитаних цікавлять фотозвіти проведених заходів, 71% інформація про освітній процес, 53% – досягнення закладу, 34% – консультації спеціалістів, 32% – фінансова звітність закладу.
4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників 4.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатних нормативів  та типу закладу 4.3.1.1. Укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій) 4.3.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування педагогічних працівників)

Укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій) на 92 %. Вакансія – практичний психолог ЗДО Високий  
4.3.1.2. Педагогічних працівників закладу дошкільної освіти приймають на роботу та звільняють з роботи з урахуванням вимог чинного законодавства 4.3.1.2. Вивчення документації Всі педагогічні працівники закладу прийнятті  на роботу відповідно до вимог чинного законодавства. Усі мають педагогічну освіту, 92% з яких вищу. Перед початком роботи педагоги, як і всі працівники закладу обов’язково проходять медичний огляд. Та огляд у психіатра. На кожного педагога формується особова справа в якій зберігаються копії всіх необхідних документів. Звільнення педагогів відбувається відповідно до КЗпПУ. Високий  
4.3.2. Керівник закладу дошкільної освіти мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності 4.3.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників з метою підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності 4.3.2.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником)

Відповідного до чинного законодавства: “Положення про надання щорічної грошової винагороди за сумлінну працю та зразкове виконання педагогічними працівниками своїх обов’язків” Достатній  
4.3.3. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників 4.3.3.1. Керівник створює умови для підвищення кваліфікації, впровадження педагогічними працівниками інновацій в освітній процес 4.3.3.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування педагогічних працівників)

70 % педагогів вважають, що керівник ЗДО створює умови для постійного підвищення

кваліфікації, впровадження педагогічними працівниками інновацій в освітній процес

Достатній  
4.4. У закладі дошкільної освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу та розвитку громадського самоврядування

 

 

4.4.1. Організація діяльності закладу дошкільної освіти на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу 4.4.1.1. Працівники  вважають, що їх права не порушуються 4.4.1.1.

Опитування (анкетування педагогічних працівників)

 

40% педагогів вважають, що їх права не порушуються

 

Потребує покращення  
4.4.1.2. Права дітей в закладі дошкільної освіти не порушуються 4.4.1.2.

Опитування (анкетування батьків)

88% батьків здобувачів освіти впевнені, що права дітей в ЗДО не порушуються Високий  
4.4.2. У закладі дошкільної освіти створені умови для розвитку громадського самоврядування 4.4.2.1. У закладі діють органи громадського самоврядування, пропозиції працівників закладу та батьків здобувачів освіти враховуються під час прийняття управлінських рішень 4.4.2.1. Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників)

Лише 30% педагогів вважають, що керівник сприяє дії органів громадського самоврядування, пропозиції педагогів враховуються

під час прийняття управлінських рішень

Потребує покращення Створення умов для розвитку громадського самоврядування, врахування пропозицій працівників ЗДО та батьків здобувачів освіти під час прийняття управлінських рішень
4.4.3. Встановлено режим роботи закладу дошкільної освіти 4.4.3.1. Режим роботи закладу дошкільної освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу 4.4.3.1. Вивчення документації

Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників)

Режим роботи ЗДО враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу частково (50% опитаних). Батьки висловили пропозиції щодо зміни графіку прийому дітей до 09.00, а не до 08.30. Достатній  
4.4.4. У закладі дошкільної освіти у належному стані утримується матеріально-технічна база 4.4.4.1. Керівник вживає заходів щодо утримання у належному  стані будівель, приміщень, обладнання для створення якісних умов діяльності закладу 4.4.4.1.Вивчення документації

Опитування

(інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників)

77% опитаних (батьків, педагогічних працівників) вважають, що керівник вживає заходів щодо утримання у належному  стані будівель, приміщень, обладнання для створення якісних умов діяльності закладу Високий  
4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності 4.5.1. Заклад дошкільної освіти впроваджує та дотримується політики академічної доброчесності 4.5.1.1. Керівник забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення 4.5.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником)

В закладі розроблено і затверджено Положення про академічну доброчесність Високий  
4.5.1.2. Педагогічні працівники  дотримуються політики академічної доброчесності під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності 4.5.1.2. Опитування (анкетування педагогічних працівників) 90 % педагогічних працівників дотримуються політики академічної доброчесності під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності Високий  
4.5.2. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє формуванню у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції 4.5.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти забезпечує проведення інформаційних заходів, спрямованих на формування у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції 4.5.3.1. Вивчення документації

Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників)

70% опитаних вважають, що керівник ЗДО забезпечує проведення освітніх та інформаційних

заходів, спрямованих на формування у працівників та батьків здобувачів дошкільної

освіти негативного ставлення до корупції

Достатній  

Узагальнення результатів вивчення освітньої діяльності та управлінських процесів

в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 “Намистинка” (2023/2024 н. р.)

за напрямом “Фахова діяльність  педагогічних працівників ЗДО

та визначення рівня їх якості

 

Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та ВСЗЯО Критерії

оцінювання

Індикатори оцінювання Методи збору інформації Результат Рівень Шляхи вдосконалення
3.1.

Ефективність

планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу

 

3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1. Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти розглядаються та схвалюються педагогічною радою 3.1.1.1.

Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу в ЗДО розглядаються та схвалюються педагогічною радою (протокол № 1 від 31.08.2023 р.) Високий  
3.1.1.2. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти планують освітній процес та оцінюють його результативність 3.1.1.2.

Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 

Педагогічні працівники ЗДО планують освітній процес та оцінюють його результативність. Аналізують результативність  під час проміжного та підсумкового моніторингу 87% педагогів Високий  
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують  технології та методики, спрямовані на оволодіння здобувачами дошкільної освіти ключовими компетентностями 3.1.2.1. Педагогічні працівники організовують освітній процес з урахуванням  вікових, фізіологічних та психологічних особливостей дітей, їх індивідуальні можливості та потреби, гнучко та варіативно застосовують  форми та методи організації освітнього процесу 3.1.2.1. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Педагоги ЗДО організовують освітній процес з урахуванням  вікових, фізіологічних та психологічних особливостей дітей, гнучко та варіативно застосовують  форми та методи організації освітнього процесу Високий  
3.1.2.2. Педагогічні працівники  застосовують інформаційно-комунікаційні технології 3.1.2.2. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників)

Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Педагогічні працівники  застосовують інформаційно-

комунікаційні технології  (60 % педагогів постійно, 40 % частково)

Вдосконалення інформаційно-комунікаційного освітнього середовища

Достатній Потребує покращення якість забезпечення доступу до мережі Інтернет через роутер (інше)
3.1.2.3. Педагогічні працівники  застосовують особистісно орієнтовані технології 3.1.2.3. Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Педагогічні працівники  застосовують особистісно орієнтовані технології частково Потребує покращення Вивчення та впровадження особистісно орієнтованих технологій в освітній діяльності
3.1.3. Педагогічні працівники використовують та/або створюють освітні ресурси 3.1.3.1. Педагогічні працівники використовують та/або створюють освітні ресурси (методичні розробки, презентації, блоги, веб-сайти тощо), мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки 3.1.3.1.

Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування педагогічних працівників)

 Педагогічні працівники (100%) використовують, створюють (84%) освітні ресурси (методичні розробки, презентації) мають блоги, веб-сайти (16%), мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки (61%)

 

Достатній  
3.1.4. У закладі дошкільної освіти мовою освітнього процесу є державна мова 3.1.4.1. Працівники закладу дошкільної освіти сприяють популяризації державної мови 3.1.4.1. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) Працівники ЗДО (100%) сприяють популяризації державної мови Високий  
3.1.4.2. У роботі зі здобувачами дошкільної освіти  педагогічні працівники створюють умови для опанування дітьми державної мови 3.1.4.2. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) У роботі зі здобувачами дошкільної освіти  педагогічні працівники створюють умови для опанування дітьми державної мови Високий  
3.2. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників

 

3.2.1. Педагогічні працівники підвищують кваліфікацію 3.2.1.1. Педагогічні  працівники закладу дошкільної освіти обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної компетентності 3.2.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Педагогічні  працівники ЗДО обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної компетентності Високий  
3.2.2. Педагогічні працівники є учасниками методичної  роботи закладу 3.2.2.1. Педагогічні працівники беруть участь у діяльності професійних спільнот закладу (робочі, творчі, моніторингові групи),  проводять майстер-класи, консультації тощо) 3.2.2.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 Педагогічні працівники беруть участь у діяльності професійних спільнот закладу (робочі, творчі, моніторингові групи),  проводять майстер-класи, консультації тощо) Високий  
3.3. Налагодження співпраці між учасниками освітнього процесу 3.3.1. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками з питань розвитку, навчання та виховання дітей, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.1.1. Налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками здобувачів дошкільної освіти  в різних формах на принципах взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння, співпраці 3.3.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників)

 

Налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками здобувачів дошкільної освіти  в різних формах на принципах взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння, співпраці

https://docs.google.com/forms/d/1YdhBhUh2PbA_cPcogJKdAN7t4fmVsuUFLWKAoteJFrY/edit#responses

 

Високий  
3.3.2. У закладі дошкільної освіти налагоджена практика педагогічного наставництва  та інших форм професійної співпраці 3.3.2.1. Педагогічні працівники надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (конференції, майстер-класи, семінари, наставництво тощо) 3.3.2.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Педагогічні працівники надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (конференції, майстер-класи, семінари). Наставництво потребує покращення та вдосконалення

 

Достатній/

потребує покращення

Вдосконалення діяльності

“Школи педагога-

початківця” в 2024/
2025 н. р.

3.3.3. У закладі дошкільної освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу 3.3.3.1. Педагогічні працівники орієнтовані на потреби дитини в освітньому процесі, проявляють повагу, доброзичливість й позитивне ставлення до особистості дитини, сприяють її  особистісному розвиткові 3.3.3.1. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом,

анкетування батьків, педагогічних працівників)

Педагогічні працівники орієнтовані на потреби дитини в освітньому процесі, проявляють повагу, доброзичливість й позитивне ставлення до особистості дитини, сприяють її  особистісному розвиткові (впевнені 82% батьків та 90% педагогів) Високий  
3.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти 3.4.1. У закладі дошкільної освіти

організована система методичної роботи

3.4.1.1. Методична робота закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію завдань закладу, підвищення якості освітнього процесу та професійної компетентності педагогів, надання їм методичної допомоги 3.4.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

100% педагогів вважають, що методична робота ЗДО спрямована на реалізацію завдань закладу, підвищення якості освітнього процесу та професійної компетентності педагогів, надання їм методичної допомоги Високий  
3.4.1.2. Забезпечується наступність дошкільної та початкової освіти 3.4.1.2. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю вихователем методистом)

Забезпечується наступність дошкільної та початкової освіти частково (через запровадження військового стану не проводяться екскурсії в школу) Достатній Організація взаємовідвідування занять/уроків педагогами закладів освіти (ЗДО та початкової школи)
3.4.1.3. Методичний простір є інформативним, змістовним, доступним, сучасним; задовольняє потреби педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні 2.Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (анкетування педагогічних працівників)

Методичний простір відповідає вказаному критерію частково – 60% педагогів Потребує покращення Організація підписки на сучасні  фахові періодичні видання, наповнення навчально-

методичною літературою, посібниками

 

Узагальнення результатів вивчення освітньої діяльності та управлінських процесів

в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 “Намистинка” (2023/2024 н. р.)

за напрямом “Освітнє середовище ЗДО” та визначення рівня їх якості

 

Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та ВСЗЯО Критерії

оцінювання

Індикатори оцінювання Методи збору інформації Результат Рівень Шляхи вдосконалення
1.1. Створення належних, безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці 1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними 1.1.1.1. Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними 1.1.1.1

Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування

Більшість опитаних (батьків здобувачів освіти, членів колективу) вважають, що територія та приміщення ЗДО, споруди і обладнання є безпечними https://docs.google.com/forms/d/1BDIRT7conreMD6jcfTR-YUFKnAq_fBuVZ_UDIjgDur4/edit#responses Високий  
1.1.1.2.  Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі 1.1.1.2.

Спостереження (освітнє середовище).

Опитування

Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (70% опитаних). Безбар’єрний  доступ до будівлі, приміщення частково потребує вдосконалення Достатній Забезпечення безбар’єрного доступу до будівлі, приміщення групи – встановлення пологого входу/пандусу, рельєфного та контрастного маркування перед та на кінці сходової частини
1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги 1.1.1.3

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування

 

77% (с.а.)  опитаних вважають, що в ЗДО забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги

 

Високий  
1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами 1.1.1.4. Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

 

В ЗДО не облаштована ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з ООП.

 

  Відповідно до висновків Хмельницького ІРЦ №2 (в 2023/2024 н.р.) про проведення КППО дітей з ООП, що потребують облаштування ресурсної кімнати не виявлено
1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу 1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам 1.1.2.1. Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

Меблі у  групі підібрані відповідно до зросту (довжини тіла) дітей – 82%, меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску – 84%, в туалетній кімнаті групи дітей раннього віку наявний стелажу для горщиків – 80% опитаних, спальні обладнано безпечними стаціонарними ліжками, що відповідають віку та зросту дитини, та шафами для білизни – 77%. Високий  
1.1.2.2. Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу 1.1.2.2.

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних)

40% педагогів вважають, що приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу. 87% батьків здобувачів освіти вважають, що групові приміщення облаштовано та забезпечено обладнанням/

матеріалами, посібниками/

атрибутами

Достатній  
1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх 1.1.3.1. Проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій 1.1.3.1.

Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування педагогічних працівників)

 

У закладі проводяться навчання/

інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Ведеться необхідна документація

Високий  
1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності,  пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій 1.1.3.2. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

 

Працівники ЗДО дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності,  пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій Високий  
1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти 1.1.4.1. Організовано безпечне харчування 1.1.4.1. Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників)

Режим харчування,  затверджений керівником закладу; денне меню із зазначенням виходу кожної страви, оприлюднені в інформаційному куточку для батьків групи – 84 %,

в приміщенні групової кухні розміщений графік видачі їжі, який завірений керівником закладу – 100%, в групі наявні таблиці, в яких визначається об’єм порції, що мають отримати діти вікової групи – 65%. Час видачі готових страв з харчоблоку  збігається з графіком видачі їжі та режимом дня групи. Забезпечено питний режим. 70 % педагогів впевнені, що в ЗДО організовано безпечне харчування.

Високий  
1.1.4.2. Забезпечено різноманітне, збалансоване харчування, виконуються норми харчування 1.1.4.2. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником)

 

Перспективне чотирьохтижневе меню на кожну пору року розробляється головним технологом ДОН Хмельницької міської ради та затверджується “Держпродспоживслужбою”

Відповідно до нього сестра медична з дієт. харчування складає щоденне меню. За підсумками І кварталу 2024 року найкраще виконуються норми харчування по таким групам продуктів: крупи – 105%, картопля – 100%, хліб – 100%, свинина – 100%, масло вершкове – 100%, молоко – 100%, найнижчі показники фрукти – 44%.

Достатній  
1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється  з дотриманням  санітарно-гігієнічних вимог 1.1.4.3.

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

Відра, каструлі, ополоники у групі виміряні і відповідно промарковані; не використовується пластмасовий посуд багаторазового використання, пощерблений  посуд та емальований з пошкодженою емаллю; кількість столового посуду у групі відповідає кількості дітей за списком; помічник вихователя  групи  у  чистому санітарному  одязі,  доставляє  їжу  у групу лише у промаркованих,  закритих кришками відрах і каструлях Високий  
1.1.4.4. Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок у здобувачів дошкільної освіти 1.1.4.4. Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників)

За дитиною закріплено постійне місце  за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини – 81%; перед кожним прийомом  їжі стіл  сервірують згідно з меню – 92%; туалетна кімната обладнана вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані; Наявні рукомийники, мило, туалетний папір. Створено умови для формування культурно-гігієнічних

навичок здобувачів дошкільної освіти – 70% опитаних

Високий  
1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти 1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога 1.1.5.1. Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників)

92% вважають, що в ЗДО забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога Високий  
1.1.5.2. Проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних формах та здоров’язбережувальні  заходи 1.1.5.2. Вивчення документації

Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем –методистом)

Педагоги ведуть Листок здоров’я; фізкультурно-

оздоровча робота систематично фіксується в перспективних та календарних планах педагогів; педагоги планують фізкультурні комплекси на свіжому повітрі;

учасники освітнього процесу приймають участь у масових заходах, дійствах фізкультурно-

оздоровчого циклу

Достатній  
1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму 1.1.5.3. Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників)

У групі проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи (карантин) у разі виявлення інфекційного захворювання – 86%; здійснюється щоденно дезінфекція приміщень групи – 92%; у приміщеннях встановлено бактерицидні лампи (екрановані та відкриті): дезінфекція приміщень бактер. лампами проводиться за відсутності дітей та працівників відповідно до інструкції – 43%; іграшки обробляються дезінфекційними засобами згідно санітарним норм – 89% опитаних. Достатній  
1.1.5.4. Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками  освітнього процесу з питань здорового способу життя 1.1.5.4. Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників)

В інформаційних куточках  груп висвітлено питання щодо раціонального харчування здобувачів дошкільної освіти; загартування та здорового способу життя; оздоровчо-

фізкультурних заходів. Наявні матеріали для просвітницької роботи/різних форм роботи  з батьками щодо фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей групи

Високий  
1.1.5.5. Наявне фізкультурно-

спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти

1.1.5.6. Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

Наявне фізкультурне обладнання для розвитку рухів; іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру,  для розвитку рухів, рухової активності; приладдя і допоміжний інвентар, фізкультурний інвентар для організації рухової активності на свіжому повітрі Достатній  
1.1.5.6. Здійснюється медико-педагогічний контроль за організацією фізичного виховання 1.1.5.7. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 Здійснюється медико-

педагогічний контроль за організацією фізичного виховання

Достатній  
1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації 1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу 1.2.1.1. Керівник та працівники закладу дошкільної освіти  дотримуються вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому 1.2.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником)

Згідно річного плану роботи 2023-2024 н.р. розроблений план заходів по виявленню та  запобіганню ознак булінгу та іншого насильства. Видано наказ №62 від 26.09.2023р “Про запобігання булінгу в закладі”. Достатній  
1.2.1.2. Розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого-соціальна підтримка 1.2.1.2. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників)

В ЗДО розроблено та виконується план заходів із запобігання

проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення

щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого-

соціальна підтримка (60 % опитаних)

Достатній  
1.2.1.3. Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним 1.2.1.3. Опитування

(анкетування батьків, педагогічних працівників)

40% педагогів та 82% батьків вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним Потребує покращення  
1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору

 

1.3.1. У закладі дошкільної освіти створено умови для організації освітнього процесу, інтеграції та соціальної адаптації здобувачів дошкільної освіти  із особливими освітніми потребами 1.3.1.1. Забезпечується проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) здобувачам дошкільної освіти з особливими освітніми потребами, що визначені індивідуальною програмою розвитку (у разі потреби) 1.3.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю  вихователем методистом)

Спостереження (за організацією життєдіяльності дітей)

     
1.3.1.2. Організовано освітній процес для дітей із особливими освітніми потребами (створено команду психолого-педагогічного супроводу,  розроблено індивідуальні програми розвитку), відстежується результативність діяльності команди психолого-педагогічного супроводу тощо (за потребою) 1.3.1.2.

Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 

     
1.3.2. Заклад дошкільної освіти взаємодіє із батьками здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-

ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття дошкільної освіти (у разі наявності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами)

1.3.2.1. Індивідуальні програми розвитку розробляються за участі батьків та створюються умови для залучення асистента дитини в освітній процес (за потребою) 1.3.2.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 

     
1.3.2.2. Є асистент вихователя який у співпраці з педагогами організовує освітній процес 1.3.2.2. Вивчення документації

Спостереження (за організацією життєдіяльності дітей)

     
1.3.2.3. Забезпечується співпраця з інклюзивно-ресурсним центром чи іншими закладами (за потреби) щодо супроводу та підтримки здобувачів дошкільної освіти з особливими освітніми потребами 1.3.2.3. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 

Забезпечується співпраця з інклюзивно-

ресурсним центром щодо супроводу та підтримки здобувачів дошкільної освіти логопедичної групи ЗДО

Високий  
1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти  спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту 1.3.3.1. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає  віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них  ключових компетентностей 1.3.3.1. Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

 

У групах ЗДО створено  предметно-

просторове розвивальне середовище, що відповідає  віковим особливостям здобувачів освіти, сприяє формуванню у них  ключових компетентностей – змістовно-

насичене, динамічне, багатофункціональне, безпечне

Високий  
1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам 1.3.3.2. Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групах відповідає вимогам Примірного переліку ігрового та навчально-

дидактичного обладнання для ЗДО

Достатній  

Узагальнення результатів вивчення освітньої діяльності та управлінських процесів

в Хмельницькому закладі дошкільної освіти №55 “Намистинка” (2023/2024 н. р.)

за напрямом “Здобувачі дошкільної освіти.

Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду”

та визначення рівня їх якості

 

Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти Критерії

оцінювання

Індикатори оцінювання Методи збору інформації Результат Рівень Шляхи вдосконалення
2.1. Дотримання вимог державного стандарту

 

2.1.1. У закладі дошкільної освіти реалізується державний стандарт

 

2.1.1.1. Організовується освітній процес відповідно до освітньої програми (програм) що повністю забезпечує реалізацію Державного стандарту 2.1.1.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

 

Організовується освітній процес відповідно до освітньої програми, що повністю забезпечує реалізацію Державного стандарту. Педагоги ознайомлені та реалізують Освітню програму ЗДО; перспективні та календарні  плани педагогів містять інформацію, що підтверджує організацію освітнього процесу відповідно до освітньої програми Високий  
2.1.1.2. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною ключових компетентностей відповідно до освітніх напрямів, визначених інваріантною складовою державного стандарту 2.1.1.2. Вивчення документації

Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною ключових компетентностей відповідно до освітніх напрямів, визначених інваріантною складовою державного стандарту Високий  
2.1.1.3. Створюються умови для реалізації варіативної складової державного стандарту, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів дошкільної освіти) 2.1.1.3. Вивчення документації

Спостереження (освітнє середовище)

Опитування (інтерв’ю з керівником)

 

Створюються  умови для реалізації варіативної складової державного стандарту, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції . Наявні заяви батьків, розклад занять( гуртків), список дітей затверджений керівником закладу. Наявні навчально-методичний матеріал, ТЗН. Високий  
2.1.2. У закладі  дошкільної освіти здійснюється внутрішній моніторинг розвитку компетентностей здобувачів дошкільної освіти 2.1.2.1. Здійснюється аналіз розвитку компетентностей здобувачів дошкільної освіти, приймаються відповідні управлінські  рішення щодо корекції освітнього процесу і розвитку здобувача 2.1.2.1. Вивчення документації

Опитування (інтерв’ю з керівником, вихователем методистом)

 

Наявні діагностичний інструментарій відповідно напрямів та віку дітей, узагальнюючі матеріали за результатами вивчення Високий  
2.2. Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі

 

2.2.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено дотримання  розпорядку дня 2.2.1.1. Розпорядок дня здобувачів дошкільної освіти у вікових групах відповідає гігієнічним нормам щодо тривалості сну, організації різними видами діяльності та відпочинку, у тому числі навчальних занять, тривалості перебування на свіжому повітрі, рухової активності, кратності приймання їжі 2.2.1.1.Вивчення документації

Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників)

Розпорядок дня здобувачів дошкільної освіти у вікових групах відповідає гігієнічним

нормам щодо тривалості сну, організації різними видами діяльності та відпочинку  80%

Високий  
2.2.1.2. Гранично допустиме навчальне навантаження відповідає віку здобувачів дошкільної освіти 2.2.1.2. Вивчення документації

Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)

Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом)

Гранично допустиме навчальне навантаження відповідає віку здобувачів дошкільної освіти Високий